מתכונים להכנת בירה


כמו בעולם הבישול של אוכל, גם במקרה של בירה ביתית ניתן להצמד למתכונים.

אמנם תמיד אפשר גם לאלתר ולנסות לרקוח משהו מהראש, אבל ברוב המקרים מוצאים את עצמם יצרני הבירה החובבים מבשלים בירות לפי מתכונים - בין אם כאלו שהם פיתחו בעצמם או מתכוני בירה שהם מצאו באיזשהו ספר או באינטרנט, קיבלו מקולגה שמבשל בירה גם, או רכשו באחת החנויות המתמחות יחד עם חומרי הגלם. 

 

הנסיון הרב והעשיר שלנו בתחום הבירה הוביל לכך שיש ברשותנו עשרות רבות של מתכוני בירה אותם אנחנו ולקוחותינו ניסו עם השנים והוכחו כמוצלחים, אך עם זאת אנחנו תמיד שמחים ליצור על המקום מתכונים חדשים לכל לקוח לפי דרישה, בהתאם להעדפות והטעם האישי של כל אחד ואחת. 

 

המתכונים שלנו נעים בין כאלו המבוססים על סגנונות בירה פופולרים וקלאסיים, דרך מתכונים לסוגי בירה מודרנים יותר ומיוחדים, ועד למתכוני שיבוט (Clone) של מותגי בירה מסחריים מהארץ ומהעולם (למשל ברודוג, שוף, הדובים ועוד). הקשרים שלנו עם המבשלות המקומיות והידע המקצועי הרב שלנו בתחום הבירה מאפשרים לנו ליצור מתכונים מדוייקים מאוד למותגים קיימים, וכל מתכון כזה תמיד מגיע בקופסא ממותגת עם בקבוק של הבירה המסחרית במתנה!

 

את כל המתכונים אנחנו יכולים להתאים לכל נפח בישול שתרצו, החל מליטרים בודדים ועד לבישולים בנפחים גדולים, וכמו כן כמובן שניתן להמיר כל מתכון מכזה שמבוסס על רכז לתת לכזה שנשען על גרעינים בלבד (All-Grain). 

עם מגוון חומרי הגלם הרחב שלנו יש באפשרותנו גם לתרגם מתכונים שמצאתם ברשת או בכל מקום אחר ומכילים חומרי גלם שלא זמינים בישראל לכאלו שכן, וכנ"ל גם לסייע לכם בהמרה של מידות ומשקלים שלא בשיטה המטרית. 

 

מבחינתנו מתכון כולל את כל חומרי הגלם הדרושים להכנת הבירה (רכז לתת, גרעיני לתת, כשות ושמרים). המתכונים לא כוללים סוכר לביקבוק, פקקים, בקבוקים, חומר חיטוי או כל דבר מלבד הנ"ל - את כל אלו ניתן כמובן לרכוש בנפרד. 


צרו קשר לפרטים נוספים